Risk Management



Tror jag har hittat min grejj. Jag ska söka in till polishögskolan nu snart, jag ska bara göra klart mitt personliga brev, men Risk Management mina damer och herrar har också fallit mig i smaken, de verkar vara en skithäftig utbildning där man utbildar i skydd och säkerhet inom företag osv, de känns lite som mig på något sätt, eller egentligen inte. Egentligen vill jag stå på scen och lira med grabbarna och tjäna miljoner, men alla kan inte bli rockstjärna så jag antar att jag lär gå den långa och hårda vägen som alla andra:P men Riskhanteringsakademien kan de bli i framtiden !



                 Vad har du                                           Som inte jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0