Qualitytime med lillebror!

Inte varje dag man spenderar en hel dag med sin lillebror, idag blev en typisk sån dag, panpizza film och bråk :P precis så det ska vara när två bröder umgås haha :D förutom det har jag jobbat stenhårt på mitt nya CV, de kan bli skitbra tror jag =) jag och marcus tänkte byta med varandra och rätta sånt som verkar knasigt, sen måste vi ta en bild för norrbaggarna kräver det tydligen haha :D, Tillägg: Jag är lite kär i min externa hårddisk, kan äntligen tanka massvis med film och musik, imorgon laddar vi för Sannas hejdåfest :/ , hon drar till USA på måndag! nu tänkte ja kolla på robin hood innan ja lägger mej :P *moget*!! men den e så jävla nostalgi och lika jävla bra varenda gång man ser den :)

Neej dags att glida in i Sherwoodskogen! natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0