Ibland går man vilse

Hemma! Men denna gången känns det liksom som.. ja jag vet inte..same old story varenda gång. Same shit every day, samma skit i lumpen varje dag och när man får komma hem är det samma sak där också.. samma folk, samma skit hela tiden. nu låter jag bitter men jag och marcus kom in på den diskussionen efter några öl. att byn vi bor i är jävligt enformig och bitter. vi skålade på att vi aldrig ska bli så och att de blir nya tider efter jag muckar! jag ska inte sitta och säga att de inte är skönt att komma hem för det är det. Varenda dag utan grönkläder är himlen, vill bara att de ska hända saker när man väl är hemma!

nu kommer de inte hända mkt mer än att jag ska lägga mej och sova lite. Vila ut efter fältveckan behövs!



om man ändå vore rockstjärna..

Tjooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0