Gör du de för 500 000 000?!

idag dök ett väldigt underliggt ämne upp när grabbarna satt i matan och diskuterade de här med att suga kuk.
OJ MEN VA SA JAG, hoppas inte nån av mina vuxna fans läser de här nu men de måste tas upp :P

i diskusissionen fastslog vi att allt har ett pris, jag + 95% av alla andra sa JA ja menar kom igen om du har 500 000 000 kan du ju köpa en ny hjärna liksom å glömma bort att det ens hände, men det fanns dom i plutonen som sa nåt i stil med: Jag vill kunna lägga mig i graven och säga att jag inte har sugit av någon under min livsstid, hellre lever jag fattig sa dom också.. men what the heck, huvudsaken är väl att man har levt ett lyckligt liv, kunnat unna sig bra saker och sin familj bra saker, sen om man råkar dra tungan över nån hårig liten lort för 500 000 000 vem fan bryr sig då egentligen?! usch nej nu kände jag helt plötsligt hur läsarantalet sjönk från 50 till 0 :P hahaha ONÖDIGT VETANDE, men de va dagen i stort


imon har vi permis!!!!! :D Snopp å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0