Galna kvällar, många farväl!

De har blivit 2 hejdå i helgen. Johan har flyttat till Kalmar, hoppas vi ses väldigt snart dude. Sanna flyttar till Washington på måndag, längtar tills de är min tur. Helgen har varit wild and crazy. hängde med stoffe till polistationen i fredags för han skulle anmäla en kille som varit rätt svinig, fick också elevbesök de va kul :) jag stoffe marcus å fetto drog till Sannas hejdåfest! kul å träffa lite gamla klasskompisar å snacka lite =) Efter det drog jag vidare till en byxlösfest ! de va trevligt, ingen hade byxor på sig och jag var också tvungen att ta av mig dom, intressant tema, but I like it ;D haha :D

idag har jag spelat lite poker med stoffe, kollat på wildboys, druckit aldelles för mycket både idag å igår, de va cruising så vi satte oss på BM å tog nån bärs jag bewlarn stoffe marcus erik å grip. slut på denna långa ledighet, imorgon är det estockholmo som gäller.

IDAG HAR JAG SKICKAT IVÄG MITT CV!! SÅ NU HOPPAS VI PÅ JOBB I NORGE I JANUARI :D vill ha svar FORTFORT :D

29:e är nästa hemgång. Fan va drygt :S

 Mötley Crüe - Saints Of Los Angeles SÅ JÄVLA ROCKIG Å SÅ JÄVLA SKÖN !!




underbar helg ! TACKTACK!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

bli medlem hos gratisgen och få en massa cola prylar, eller vad sägs som ett presentkort hos MQ eller ikea? Bli medlem genom denna länk : http://www.gratisgen.se/?ref=92720

2008-08-17 @ 21:44:39
URL: http://soofiabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0