Cityfesten 2008

jag hade inte räknat med att dra ut den här helgen, men så blev det tackvare marcus :P vi gled in och träffade Patrik å Martina å gänget på bussen in! Vi sjön som vanligt hela vägen in till Gävle! de roligaste var nog när vi kom fram till Tegelbruket och alla Torsåkare klev på :P massa man inte sett sen sundsvall brann

Dom: SAM!! Du är ju en jävel på å sjunga! dra några dängor nu för fan :D

Jag: ja vafan nån dänga kan jag väl dra av :P  LADDA GRABBAR HÄLL I MEJ BÄRSEN!

so on ! :P

väl framme i gävle gled vi in på pitchers där de egentligen är 23! så ingen fattade hur vi kunde komma in eftersom vakten stoppade skitmånga efter att vi kom in ! vi satt vid sofforna ute och snackade och bjöd martina på drinkar, hon fyllde ju år som sagt grattis :) jag hade förväntat mej att glida runt lite vid alla stånd men så blev de inte utan vi satt där hela kvällen tills vi åkte hem ! på bussen träftade vi några tjejer från Åland av alla ställen :P dom hittar också hit ;)

ETT MINUS TILL POLISEN som tog alla våra öl när vi väl kom in :(

om vi återgår till verkligen.. vilket i mitt fall är lumpen för närvarande, denna veckan slutar vi redan på onsdag HELL YEAH :D! måste hinna träffa Johan innan han flyttar till Kalmar :( sen ska jag å marcus in till Blueberry och snacka om våran resa, idag ska jag träffa Therese :) kulkul !!!

Cityfesten i år! tummen upp!

seeeee yaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0