Bärsäck 2000!!!!!

idag har varit en glad dag :D Till och med Sergeant Rosenberg var det och det hör inte till vardagligheterna mina damer och herrar, även om dagen i sig va helt värdelös, vi hade sjukvård från en stridställning vilket i klarspråk betyder att man är en grupp som skjuter och helt plötsligt blir nån i gruppen "skjuten" och man måste ta personen därifrån och lägga första förband och allt de där, efter det har vi städat en del av kasernområdet från skräp, så har dagen sett ut :P

till vår stora förvåning ska vi få ut en ny väska att släppa med oss ALLA grejjer i, tidigare har vi haft 3 st väskor som liknar en handväska ungefär.. men imon ska vi få ut en rejäl rygga som vi tjatat om nu i 7 månader :P WOOHOO!

efter att vi slutade idag lånade vi cycklar från gardet och gled runt lite i kungsängen, jag fager och lunkan =) på vägen tillbaka till Gardet spelade vi lite minigolf, självklart spelade jag som självaste Parnevik medan Fager gnällde som vanligt :D

men hör och häpna! när vi skulle in genom vakten hade jag givetvis glömt mitt vpl leg för att komma in genom vakten. så dom tog mitt person-nr och det visade sig att jag är inskriven på helt fel tjänst, jag sa att jag låg inne på 8:e kompaniet.

"Det står här att du ligger inne på 2:a Skvadron"

asså millitären har inte koll på ett skit :P Iofs hade det varit jävligt coolt om man hade legat inne med dom :P de är ju dom hårdaste MP på regementet å dom har de riktigt tungt ;) så jag ska kolla med mina befäl om de har blivit nå trassel.

Snart ledigt igen !!! FUCK YES!! nu blir det Rage Against The Machines, sen bok sen sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0