Aj ett stick i fingret med kniven!

Bra slut på beredkapen! Dagens tips till er är: SKÄR INTE APELSIN NÄR NI SITTER I EN LASTBIL. då får ni sy, jag skar mig så inni helvete idag och blöde som en gris :P Fick sy så nu ser mitt finger ut som ett miffo. Det dryga är att vi drar ut i fält imorgon och jag kan inte göra ett skit med bara en hand ;P men beredskapen har varit riktigt soft, vi fick inga larm alls och vi spelade mkt innebandy å fotboll å hade korta dagar, de blev mkt film å poker å grejjer också! precis som en helgtjänst ska vara :D lätt den bästa hittils, grabbarna tackar Sergeant Dahlin för det ;)

En vecka i fält nu! kommer hem på fredag igen! uppskattar SMS när ja är ute de är alltid trevligt när man är ute å knaprar kottar!! Tror vi kommer tillbaka till gardet på torsdag så jag sammanfattar veckan då :P men hare bäst så länge så höres vi

tjiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0