Toodilooo från logement 11

Nu sitter grabbarna bänkade runt dumburken :P idag har vi varit ute på skjutbanan och pangat lite, jag aimade som en gud så jag fick och några till fick sitta å slappa i solen medan andra höll på :P efter de skulle jag och några till åka till läkaren för undersökning för att vi ska få förarbevis, sen glömde dom bort att köra tillbaka oss till skjutbanan så de blev fett chill hela dagen :P till och med så chill att vi drog till donken och käkade !! sååå nice :P Imorgon ska vi ut i skogen å slagga! Nu tänkte jag å grääbsen kolla på film och bara jäsa!

dagens låttips: ill nino - Numb
riktig kanondänga :P

vad är grejjen med mej och ":P" ?

tjingeling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0