Sthlm är niice!

Igår va vi fett slitna efter marchen, vi ville fira att vi överlevde med att dra ut och festa (trots att vi går upp 06:00 varje dag) vi drog först hem till Morell i Solna, vi tog nån öl där, sen drog vi på en studentskiva, de va hans gamla skola som hade skivan, så han presenterade oss för en massa folk! de va skitroligt, så jävla knökfullt med folk, och ja alla va mer eller mindre skitpackade, de blev svarttaxi hem på natten som vanligt när vi åker hem :P Vi kom hem skitsent, blev knappt nå sömn alls

Vi fick dock en rejäl bajsmacka när vi kom hem sen, Vi skulle ut och skjuta, bakis?! inte bra alls, marchera också, INTE ALLS BRA, vi va så jävla pajj och vi gick fram och tillbaka, att höra handgranater är de värsta ljudet när man är bakis de har ni mitt ord på, samma sak med pansarskott, NEJ aldrig mer supa dagen innan skjutning, även om de va längesen jag hade så kul ute :)

Ikväll har vi bara jäst efter marchen och kollat på fotboll, kan lova att va mer drag i filmsalen än va de va på stadion haha =D alla skrek som idioter :P "men jag tkr de e nice" =)

Imorn glider jag hem till hooden igen! kanske tar en sväng förbi Gävle och hälsar på Farsan också, de är ju ändå på vägen så!! de kommer lite sköna bilder ifrån när vi hade skjutövning sen!!

Cyaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0