Orkeeeeen!!!!!

Kom nyss hem!! så jäävla nice! Den här veckan har varit rätt tung faktiskt, men vi har skjutit jävligt mycke pansarskott och AK5, de är har varit kul, men sen har vi burit så jävla mycke packning å de är mindre kul om man säger så! :P I helgen är de orken! Så jäävla nice =) De kommer bli knökfullt på folkan och de ska bli riktigt roligt att träffa massa gamla ansikten, de blir troligen jag och sjöberg + en massa andra som hänger! de va aldelles för länge sen vi festade ihop så! vi åkte föresten från sthlm idag båda 2 så de va skönt att ha nån å snacka med på vägen=)
VET NI VAD?!?!?! Vi är lediga på Valborg, believe it or not men jag trodde aldrig att vi skulle va det, åker till UPPSALA och festar där :D Älskar verkligen den staden och det var så längesen jag va där så de ska bli så jävla kul att åka dit och festa :D Sist jag festade där va över 1 år sen nu, och de va galet kul :) jag ska bo hos en gammal polare (Jimmy) och han va de typ 100 år sen jag träffade, så vi har en del att catcha upp ! Nej nu har vi fått gäster hemma så jag ska gå och hänga med dom, ska va lite fylletaxi ikväll åt dom så, men vi har köpt en vattenpipa så den ska de puffas lite med!!

Hare haavreee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0