nördar på X2000

sitter på tåget på g till estockholmo, va tvungen att testa om bredbandet funkade :P (10 nördpoäng till mig igen då) mrn de är nice :P Man kan kolla ut genom fönstret mellan raderna, kanske se en fågel som kvittrar.. NEJ :.P Fyy fan ja är så jävla otaggad asså ! vill bara ligga hemma på soffan, kolla en skön rulle å ta en bärs, men näääe nu blir de upp 05:45 hela denna veckan:P idag har vädret varit riktigt nice ! nästan 20 grader :O SÅ HÄRLIGT MED SOMMAR. måste införskaffa mig en massa conversdojjor! tänkte köpa ett par till nästa gång jag glider hem, Björn borg har fått sig en rival :P Jag vaknade imorse och tänkte, Fan.. jag måste ha fler conversskor, å så får de bli :P
Skön helg har det varit, dags att kriga i några dar nu!

It hasnt gone one day without me thinking about you.
I hope you havent forgotten me. I just hope Im worth a chance
You take the breath right out of me<3


Tooodiiilooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0