Högvakten going strong

Hemma igen jippikajjej!!! :P den här veckan har varit rätt rolig faktiskt =) för en gångs skull haha! vi har börjat med högvakten nu, de va en upplevelse lär jag säga, vi ska fortsätta med de nu i ungefär 2 veckor, fyy fan va fotograferad jag blev, första gången när jag stog ute och vaktade kom det fram 15 japaner, dom ställde sig på kö och började fota haha, sen kom det fram en tysk och ställde 2 OÖPPNADE spritflaskor brevid min kur :P Tänkte seriöst dricka upp dom haha :D för på natten sen sög det riktigt jävla hårt att stå där så då hade de inte suttit fel med lite sprit asså :P men de va roligt på dan för då kom det hela tiden fram folk och fotograferade och snackade med en :)
nej fan i helgen lär de bli bärs asså, känns som att de har varit för många vita helger! :P och gissa vilka som kommer till PEACE AND LÖÖÖVE!? THE HIIIVES :D kan ju bli intressant :D

måste citera en gubbe som kom fram till mej ! :P

Gubben: - år 1941 då stog jag precis där du står nu, ja du de va tider de, nu är man gammal och skrynklig,

tror du jag garvade eller? :P haha :D

image173image174

In action yaaaaao :P De kommer mer kort sen =D

its goooodiiii to be home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0