Hangover part 2

image180image181














Hade nästan glömt bort känslan efter en 2 dagarsfylla, men ja nu minns jag och de suger verkligen haha =) Va ut med grääbsen igår också, de va riktigt nice, vi hängde hos Leffe först sen drog vi vidare, de blev aningen för mkt sprit, (kan bero på Calles 50/50 groggar på slutet) dom smakade skit men allt går i efter några bärs :P Så idag mår jag skit och ska tillbaka till sthlm ikväll med 20:06 tåget. Till skillnad från innan så kan ni ju faktiskt läsa min blogg även under veckan eftersom jag har varit duktig och skaffat trådlöst bredband :P 10 nördpoäng till mig, men grejjen är den att vi är några st som ska splitta på det, så då blir de ju billigare för alla också så :P det är så jävla svårt att summera 2 veckor åt gången också så bloggen känns lite lösskriven för man glömmer bort så jävla mkt av vad som har hänt under veckorna :P De är oftast oviktiga skitgrejjer ändå som ni kanske förstår, hursomhelst Kommer väl inte skriva varje dag, men nåt inlägg dyker säkert upp under veckan så staaay tuuuuuned ;D Sen måste jag också meddela att jag har nästa permission redan nu på Fredag!!!!!!!:DDDD Can you believe it, nej de är andra gången på dom här 3 månaderna som vi får komma hem 2 helger i streck, men befälen har lovat oss att vi ska få mer ledigt, hoppas på de iaf :)

See ya läjter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0