Grillpartajj is my thaang!

Igår hängde jag å Calle å anders å Marcus! de va galet kul, vi va först hemma hos mej och tog nån bärs, Calle den kreativa jäveln hade bränt en dansbandsskiva :P så vi lyssnade på den typ hela kvällen haha :D inte för att någon gillar musiken utan de va väl bara för att de va soligt och varmt ute :P kvällen slutade iaf med att vi drog iväg på en grillfest och hängde där ett tag, då blev helt plötsligt musiken 100 gånger bättre trots att de va samma skiva, tror de hade nåt med ölen att göra, men är inte säker, vi flängde runt på fler ställen och hamnade slutligen på folkan!
De störta minuset med kvällen var mina nya converse, DOM ÄR FÖR SMÅ ;<< gick runt och hade tokont i fötterna kunde knappt röra tårna, jag gick även barfota från folkan och hem, när jag väl va hemma upptäckte jag att dom va helt mörkblåa :S så dom ska tvättas och skickas tillbaka LÄTT! pluset var att jag träffade massa gamla ansikten de va kul !!! Nu är nästa permission på onsdag, jag ska börja kolla upp lite biljettpriser till Uppsala tänkte jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0