Fest å Grillat är en riktig 10:a

image176 image178

igår festade jag och Feermi!!! De va riktigt roligt! vi blev bjuden på grillat åså :) Fick nog se världens största hund, jag skojjar inte om den va 1.5 hög asså :P den vägde typ 70 kilo :P De blev kanske aningen för mycket Gin för min del haha ! Riktigt rolig kväll va de, Vi slutade inte på krogen heller som vi brukar göra utan vi hängde på festen hela kvällen, kort lägger ja upp nästa gång jag kommer hem, åker skittidigt till sthlm idag för vi måste va där tidigare nu, riktigt onödigt för vi ska inte göra nå speciellt idag ändå, men men !!! Har högvakt fram till 12:e April nu, sen har jag en vecka till så den 18:e kommer jag hem igen:) då tänkte jag bjuda snoken på lite käk eftersom han har fyllt 20 :)
sen kom mina päron hem från egypten i helgen, dom hade köpt skitmycke coola prylar därifrån, fick en skitsnygg plonka asså :D en vattenpipa köpte dom, lätt de bästa köpet haha :D

Ferm: Asså Sam, de är så jävla ovant att se dig utan hår! Du ser ju ut att vara typ 20! Eller vänta.. du är ju 20 !

Någon är helt bakom flötet haha :D Ha de bäst allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0