bye bye Stockholm slott!!

image179


Hemma woohoooo :P !!! 2 veckor sen sist, känns som dom där 2 veckorna är 2 år, vi blev klar med högvakten =) vi hade en anhörighetsdag och då kom självklart familjen, (Morsan bölade givetvis) :P inte helt oväntat :P de va riktigt skönt att få träffa dom även om vi inte hade tid att snacka så länge, herregud va mkt japaner de va asså, tror jag blev fotad av sammanlagt 23123423 st

de kom en buss som de stod "Polarbuss - Från Världens alla hörn) och de hoppar bara ut jappsar asså:P och dom blir helt crazy när dom ser mej och fotar som om jag vore ett djur i en bur :P Sen kom de fram några amerikaner också

- "Can i hold your gun while we take a picture"
Jag - Yes you can! NOOOOOO! :P

Fan va dom garvade :P Jag fick dock skit som fan av vår fänrik för att jag snackade för mkt med turisterna så jag taggade ner lite efter de :P De bästa va när en polare stod vakt på natten, klockan va runt 12 eller nåt sånt
Han ser en tjej som går mot slottet i mörkret,

Vikström: STOPP! VEM DÄR!?
" " - Jag ska in på slottet din idiot !

DE VA ÄVEN MADELENE HAHA :D Han blev så jävla ägd, han såg inte att de va hon för de va så mörkt, inte alla som fått dissen av en prinsessa haha :P

De hände massvis med roliga grejjer på högvakten, massvis med sköna turister som kom fram och snackade,
en annan grejj jag minns var på natten när jag stod vakt, då parkerade en bil framför min post, dom stod där i kanske 20 min så jag gick fram till bilen och skulle säga åt dom att åka därifrån, när jag kollar genom rutan håller dom på och strular, hahaha, så jävla kul, jag knackar på ena rutan och killen som kör blir helt chockad när han ser mig stå där, de såg ut som om han hade sett ett spöke :P

Men ja nu ska vi inte stå på slottet igen förrän i höst! de va riktigt jobbigt ändå på vissa sett eftersom man inte fick så mkt sömn, jag stod 10 timmar om dan, en gång stod vi 2 dygn i streck, 20 TIMMAR PÅ 2 JÄVLA DAGAR, de va så jävla tråkigt så jag började räkna alla fönster jag kunde se, alla lampor osv :P har man kul då eller? Ibland va jag så trött så jag trodde att jag såg folk jag kände, för att inte snacka om tyskarna som ställde 2 spritflaskor vid min post, "I feel sorry for you" sa han och la dom där och gick haha :P

Efter högvakten har vi varit i skogen och haft skittråkigt ;P Men nu ska de bli mer permissioner, varje helg i några veckor framåt, har skaffat trådlöst bredband nu också så man kommer kunna hålla sig updaterad lite mer, man blir helt offside när man är borta för länge :P i helgen blir de bärs utan dess liiike :P

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0