vart är musiken påväg egentligen..?

Ja ni kan kalla mig oldfasion men vafan, när man läser att takida vinner rockbjörnen för "bästa grupp" så får man ju nå fel i huvet. Darin å Amy Diamond å Jessica å Johanna å Amanda å allt va dom nu heter borde ju också få utmärkelser för det är ju sånt som är inne nu för tiden? Va hände med Oasis? Nirvana? Dylan? Bobban? Hendrix? Lennon? ja listan kan göras lång men vafan ska dom där jävla amatörerna få pris för? dom kan ju ingenting, va har dom tillfört, jag tror inte världen kommer läsa om takida om 50 år och säga: Takida skrev historia, dom öppnade upp för någonting som aldrig tidigare hade lyssnats på och det sorgliga var att alla grupperna jag nämnde innan har skrivit historia å dom skrev jag utan att ens behöva tänka. Sorligt..

Jag är hemma =) Jag är lycklig! ville bara säga det där så det är ur världen, var i sthlm i 2 dagar bara sen blev det dags att åka tillbaka hem, sjukt värt ! ska jobba på petre imorgon och läxa upp en klass med 4:or. På fredag vaktar jag Drottningholm ända fram till måndag *KALLT* så på måndag är jag ledig i 4 härliga dagar å då glassar jag hem och gör världen osäker igen, men well.. nu måste jag sova, ska upp tidigt imöööööra!!!!

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0