"Post nr 4 jag skall..

 bevaka slottet fasad, parken, stranden i öst-västlig riktning och det förbjudna området innanför bojarna samt vid behov genomföra behörighetskontroll vid inpassering av östra grinden"

den ramsan måste jag kunna rabbla i huvet tror den börjar sitta:P

är hemma btw kanske glömde att säga det. 2 dagar på jobbet sen tillbaka. Kom hem igårkväll å somnade typ på en gång nästan. Gick upp 7 imorse å drog till petre och jobbade lite =) sjukt kul en klass med livliga 4:or! Kul att fortfarande ha kvar jobb hemma så man har nåt att fylla dagarna med eftersom vi är lediga ganska mkt ändå :)
ikväll ska ja över till fetto tror ja, stoffe å han ska lana lite.

imorgon drar ja tillbaka till stockholm igen. ska vakta drottningholm över helgen, därav anledningen till att jag skrev  ramsan längst upp så ni hänger med :P men redan på måndag är jag tillbaka,  ;) då blir det mer jobb på petre, heeeell yeaaah!!

nu är resan till england betald btw (OASIS JAG KOMMER!!!!!!! :D ) Sen har jag även betalt kameran så snart blir de fotomania i bloggrackarn!!!

nu är det softfaktor 1000 på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0