Mysteriet på Drottningholm

nu mina vänner är dygnet helt fuckat :P Nu känns det som att klockan är 4-5 men klockan är 8 liksom :P Har sovit nu på dan och varit vakt hela nätterna, nu har jag vila fram till 02:00 sen kommer jag stå ute i stort sett hela tiden.. Fyyyyyy fan va seg man blir.. dygnen kommer va helt skruvade till jag kommer hem. Inte nog med det så spökar det där jag står post, det slår i fönstrena och man kan höra en röst i huvet som viskar, antingen har jag blivit dum i huvet av att ha vänt dygnet eller så är alla på min post idioter för dom har upplevt samma sak. Jag är rädd, spelar det nån roll om man har ett jävla vapen på sig om man ändå inte kan döda dom jävlarna? :P

Nu ska ja sova, ha en trevlig kväll / natt! de lär ju inte jag ha :P Bara 1 dygn kvar å döda tid på nu sen åker jag äntligen hem

Kommentarer
Postat av: No Neck

Hahah Samantha på Drottnigholm!!

Skön blogg, bror!

2009-02-10 @ 11:18:51
Postat av: Säääm

hahah ahyeah :D Tack mannen!!!

2009-02-10 @ 20:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0