Imorgon kommer jag Drottningholm


om de ändå kunde va så här grönt nu!!


det är så sjukt värt att bara åka hem och chilla ur sig lite bara nån dag såhär. Har inte ens rört en öl och jag är sjukt imponerad över mig själv, man blir törstig när man åker hem. Luften är så sjukt dålig i våra logement så man blir förkyld å får ont i halsen bara men är där inne i 5 minuter så det är riktigt nice att komma hem och kurrera sig lite. Efter helgen kommer jag troligen ha 3:e gradens köldskador för det är så sjuuukt kallt vid slottet nu. Igår hängde jag med Fetto stoffe å putte, de blev lite lan, sjukt längesen man gjorde det nu så det var rätt nice asså. Idag blir de till å styra upp frillan lite så befälen slutar gnälla nån gång, GUD GE FAN I HÅRET!

går på Drottningholm imorgon som sagt och ska jobba där till måndag och gissa va ja gör då? Åker hem JA och kommer knega lite på Petre så klart, varför ligga på latsidan? det blir ju lite *caaaatchiiing* men det  kan bli intressant i helgen.. träffa kungen? ah kan va. Funderar på att pola in mig hos honom så är ju framtiden styrd sen :P
Datorn åker självklart ner i väskan så det blir att skriva lite live därifrån sen och hålla alla trogna bloggläsare uppdaterade om hur livet på slottet är haha :P

på tal om ingenting. FAN VA BRA BAND DET KOMMER TILL PEACE AND LOVE I ÅR!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Vilket är ditt favoritgodis? :)



Kram

/LM

2009-02-06 @ 19:05:29
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0