från post 4: live från drottningholms slott

Nu har jag gått första dygnet på drottningholm, det är galet snabbt och som vanligt när man jobbar flera dygn så fuckar man upp dygnet totalt när man är här, jag står vakt på natten och sover på dan :P har stått vakt  14:00 - 16:00, 02:00 - 04:00 och nu ska jag stå mellan 06:00 - 08:00 sen har vi vila i stortsett hela dan :P

det är galet mer chill här än på stockholm slott. Men man blir knäpp i huvet av att vara instängd och när man står post finns det inte ett jävla skit att se :P Räkna träd, fåglar och bilar. Jag bara svammlar nu känns det som, men läs imorgonnatt när jag skriver, då ska ni få se på svammel för då är skallen nån helt annanstans

från post nr 4: klart slut.

Kommentarer
Postat av: Amanda Ax

mycket bra blogg kul att se någon som hållt på ett tag

2009-02-07 @ 05:42:54
URL: http://amanda_axtelius.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0