Tillbaka till 8:e kompaniet

Det har verkligen varit helt underbart med ledighet. Efter två tunga veckor behövdes det kan jag säga. I torsdags var det i stort sett bara att lägga sig i sängen å sova, på fredagen hade jag förhör med familjen haha :P dom ville verkligen veta allt + mkt mer :P På kvällen blev det fest hemma hos Holm, blev full som en kastrull, igår bowlade jag med Anders, believe it or not :P Efter det drog jag och han till Calle, vi stack ut på Kharma å röjjde rövare hela kvällen. Trubaduren körde ett skitlångt Oasis-medley, dom bästa låtarna självklart :D så jävla king :D träffade Johan å gänget där också de va kul :) Nu börjar lite minnen från första dagarna komma fram. När man låg inne glömde man bort allting på en gång, men nu har ja hunnit smällta allting haha :P Tunga men roliga 2 veckor :P Åker tillbka ikväll igen, skönt att johan ska in till Berga samtidigt så vi åker på samma tåg så de blir kul å ha nån att snacka med på vägen. Skönt att de inte är 2 veckor i streck nu igen utan nu kommer jag hem redan på fredag igen:) Det som står på schemat är att vi ska öva Strid, å de är jävligt roligt så jag hoppas på en rolig vecka utan 100000 timmar teori :P så nu blir det inge skriva förrän nästa vecka! Stay tuned ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0