Livgardisterna

Ja.. hur ska jag börja det här inlägget. Jag och grabbarna har överlevt 2 hårda veckor så skulle jag kunna beskriva det. Ärligt talat minns jag faktiskt inte så mkt. Det jag kan sammanfatta dagarna med är att jag aldrig varit med om så mycket psykisk och fysisk press nån gång i hela mitt liv, jag känner mig stark som orkat med väldigt tunga dagar, sena nätter, tidiga mornar, tung packning osv, befäl som skriker en i ryggen och blir förbannade för minsta lilla. Men förutom allt det där jobbiga har jag haft jävligt roligt, mkt skratt och sånt, vissa övningar vi har gjort har varit riktigt roliga, skjuta med Ak var rätt coolt faktiskt :P

jag delar logement med 11 underbara snubbar! vi är "3:e grupp", dom bästa helt enkelt;)
våran pluton består utav 4 grupper. Sammanlagt 42 personer eller något sånt tror jag.
Men i våran grupp har vi verkligen en blandning av alla olika sorters människor, de är jävligt roligt på sätt, det känns som att det klaffar så jävla bra hela tiden, vi har verkligen skitroligt tillsammans även om det händer att vi tjaffsar imelllanåt. Vi spenderar kvällarna med att sjunga å härja som fan på rummet! Befälen brukar bli ganska sura när vi för sånt liv, vi öser verkligen, Vi har roligt tillsammans!!! sen är de ju en bonus att kroppen börjar ta form av all träning och nu har jag verkligen ett syfte att hålla i den!


Här har ni 3:e Grupp!!!!! Legenderna ;)

image141image142image143image145
Sadovic....................... Forsberg "Foppa"........... Waara................... Wredh

image146image148image149image150
Fagerberg "Walle".............. Larsson........................ Enqvist..................... Rojas
image153image154image158 image159
Lundkvist............................. Järking... ................Jag "Bäckis" .............Ohlsson


Nu är jag iaf hemma på permission och jag har verkligen längtat hem otroligt mkt! Det blir att ta det lugnt och låta värken och skavsåren lägga sig lite! På söndag glider jag tillbaka igen och öser på!!!

Nu ska helgen njutas!!!! Slappa och göra absolut ingenting!

Peace

Kommentarer
Postat av: Varsa

Bläckfis!
din jävle fan ska jag vara en streckgubbe för!
men tack för att du fixade snuskburken åt mig ;)

2008-02-29 @ 23:22:18
Postat av: Bääckhiss

! jag hade inga kort på dej när jag gjorde de där inlägget;P därför blev du en streckgubbe haha :D

2008-03-01 @ 10:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0