en gång livgardist, alltid livgardist

Weeeeey partypeople, nu har grabbarna på 8:e dödat ännu en vecka i lumpen! så skönt att få vara hemma igen. Den här veckan har vi övat väldigt mkt strid, sprungit runt, rullat i lera å grejjat! de har varit ganska kul ändå, men jävligt jobbigt :P sen har vi varit till skjutbanan ganska mkt också, börjar få till de riktigt, befälen tycker att jag är en duktig skytt;P woooohooo:P Jag trivs med grabbarna verkligen, de är 2 st i plutonen som har slutat, fjollor som inte pallar trycket höööhöö;) det är inte lika stressigt nu som det var dom 2 första veckorna de är skönt för det var verkligen det som var mest påfrestande av allting, att hela tiden ha 1 minut på sig att göra saker blir väldigt jobbigt om det håller på så 24 timmar om dygnet i 2 veckor, så de är skönt att få koppla av lite =) Nästa vecka ska vi bo ute i skogen 1 vecka och skjuta å härja :P kan bli kul, om de inte regnar å grejjar, men de gör de alltid när vi är ute så :P Så de blir ingen permission på 2 veckor, för veckan efter det ska vi bo på regementet en vecka till, men efter det får vi lite längre permission så de är skönt :)

Igår drog jag och sjöberg på inflyttningsferre hos tilda! riktigt fin lägenhet och det var riktigt kul att träffa gamla klasskompisar=) träffade uppsalamarcus och holm å gänget på krogen också, just ja! Patrik också :P Inte att förglömma är gamla jobbarkompisar också ;) riktigt kul å träffa massa efter 1 vecka från byn :P

Grabbarna: Fan bäckis de blir tomt utan dej på permissarna!

http://www2.mil.se/sv/Forsvarsmakten/Forsvarsmakten-i-bilder/Inskjutning-Livgardet/

gå in på den länken! de är en video när min pluton är på skjutbanan:)
där ser ni 2 st från mitt Logement, Enqvist den fula jäveln :P sen ser man Larsson lite då och då:P man ser inte mej dock. Charlie bor i logementet mitt emot oss

Höger vänster om! MARCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0